IGF veteraner

Idegrundlag:

Ideen til oprettelsen af IGFs Veteraner er lånt fra AGFs "Dalgas gruppen" som består at gamle AGF´ere, der mødes et par gange om året, for at dyrke socialt samvær med gamle klubkammerater.

Formål:
Formålet med IGFs Veteraner er at oprette et netværk, som mødes til et par sammenkomster årligt.
Disse sammenkomster består som regel af spisning efterfulgt af foredrag/fortælling af prominente gæster f.eks. fra danske fodbold, pressen og lign.
Sammenkomsterne knyttes altid sammen med at klubbens 1. hold spiller på Odder Stadion.

Medlems kriterier:
For at blive inviteret til sammenkomsterne i IGFs Veteraner skal en af følgende kriterier være opfyldt:
 Spillet på klubbens bedste seniorhold
 Spillet på et af klubbens old boys hold
 Fungeret som træner eller leder i klubben
 Have opnået klubbens højeste udmærkelse "Æresmedlem"

Deltager betaling:
Der betales for deltagelse i hvert enkelt arrangement, og betalingen dækker som hovedregel udelukkende omkostningerne til spisning inkl. 1 øl.