Odder IGF Fodbold - Vi satser på bredden og spreder glæde i "toppen"

Odder IGF Fodbold er med sine knap 1000 medlemmer en af Jyllands største fodboldklubber. Siden 1899 har klubben været et samlingspunkt for både unge og gamle, drenge og piger, og er i dag en velfungerende forening, drevet af de mange frivillige, der hver dag arbejder på at skabe de bedst mulige forhold for byens mange passionerede fodboldspillere.

Så i den forbindelse er det naturligvis på sin plads endnu en gang at takke alle klubbens frivillige for deres store indsats, og som er den helt primære årsag til, at vi år efter år er i stand til både at fastholde men også tiltrække så mange nye medlemmer til klubben. Vel og mærke en indsats som er med til at gøre vor klub til et så stort aktiv for Odder Kommune, som den en gang nu er.

Klubben er en breddeklub med hold på alle niveauer, der går fra de mindste i U5 til klubbens flagskib i Danmarksserien og ender ved Old-Girls/Old-Boys, - og ved at klikke ind på klubbens hjemmeside www.odderfodbold.dk under Diverse links vil man her få et overblik over, at vi har hold i alle aldersgrupper.

Så man roligt sige, at Odder IGF Fodbold er en klub, hvor der er plads til alle, uanset hvilket niveau man befinder sig på, og hvilken baggrund man har.

Banerne omkring Spektrum Odder har i mange år dannet rammerne for glade fodboldoplevelser for Odder IGF Fodbolds mange medlemmer. Det gælder de tætte og medrivende kampe på opvisningsbanen, de underholdende og lærerige træninger på træningsbanerne og de kolde vintertræninger på byens flotte kunstgræsbane. En kunstgræsbane som siden sin indvielse i november 2014 i den grad benyttes, så etablering af en kunstgræsbane nr. 2 er et stort ønske til fremtiden.

Odder IGF Fodbold er også begunstiget af, at erhvervslivet i Odder Kommune bakker så flot op om vores klub, og uden denne store opbakning år efter år, kunne vi slet ikke fastholde det høje aktivitetsniveau, som der dag efter dag udspiller sig på Spektrum Park.

Sluttelig vil jeg bare ønske alle – både nuværende og kommende medlemmer –Velkommen til Odder IGF Fodbold og Spektrum Park.

Odder IGF Fodbold